tiistai 20. lokakuuta 2009

"TAAS"

Tänään meinas tulla meidän aamupäiväkahvipöydässä ruumiita!!!!! Olin lähdössä mtk:n sosiaalivaliokunnan kokoukseen Kouvolaan.

Timpuri sanoi kahville tullessaan, kun näki mut siisteissä vaatteissa lähtötunnelmissa: "EMÄNTÄ ON TAAS LÄHDÖSSÄ REISSUUN"

Mä olen tasan tarkkaan käynyt viimeviikkoina arkipäivisin ruokakaupassa (max 2 x vko) tai kuskannut lapsia koulutaksille- ai niin ja kerran pankkiasioilla. Muuten aikani on kulunut navetassa ja keittiössä aamusta iltaan!

Arvatkaa vaan meinasko vintti sumeta - vähemmästäkin on miehiä tapettu!!!!

Kokous oli oikein mukava ja nyt olen jo tosi hyvällä tuulella;)

toim.huom. = EI NÄITÄ MUN JUTTUJANI TARVITSE NYT IHAN TÄYSIN TODESTA OTTAA....SUUTUIN VAIN "SISÄISESTI"....KUKAAN EI OIKEASTI OLLUT VAARASSA :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Entä jos timpuri pistää kimpsut ja kampsut kasaan ja lähtee vetään?

Hannele kirjoitti...

Mä käyttäydyin timpurin nähden ihan kauniisti....ei hän edes huomannut, että mä suutuin:)

ja timpureille olin laittanut valmiiksi aamupvkahvit voileipineen, lounaaksi lihakeittoa ja pannukakkua ja iltapäiväkahvin voileipineen . Ei pitäis olla tarjoiluissa valittamista, vaikka emäntä oli pois kotoa 5 tuntia !