maanantai 3. elokuuta 2009

noloa, sanois meidän Ella

Olimme lauantaina Lohjalla ystäviemme Eijan ja Timon hääbileissä- oli ihan mielettömän mukavat juhlat...mutta vähitellen alkaa muisti palautua, ja NYT NOLOTTAA!!!

Timo oli tehnyt taivaallisen ihanaaaaaaaa mansikkaboolia, joka maistui linnunmaidolta- ja arvatkaa vaan kuka sattui istumaan koko alkuillan boolimaljan vieressä?

No, lopputulos oli se, että meikäläinen lauloi karaokea ja Valion "aina kun mä maitoo juon..."-laulua ainakin aamuviiteen. Voi niitä muita juhlijaparkoja, nimittäin variksellakin on kauniimpi lauluääni kuin meikäläisellä! Olin myös puhunut kuulemma kovasti kieliä, ainakin englantia ja ruotsia, hohhoijakkaa!

Kiitos, Eija ja Timo, vielä kerran kivoista juhlista! Mä yritän olla laulamatta seuraavissa juhlissa (jos nyt meitä enää juhliin kutsutaankaan mun lauluesitysten jälkeen)

3 kommenttia:

Tarja kirjoitti...

Eikös se ole kuitenkin hienoa joskus relata oikein kunnolla? Enkä usko, että kenenkään iltaa olet pilannut... HYVÄ SINÄ!!!

Minna kirjoitti...

Hih! Hauskankuuloiset juhlat takana siis! Mie otin vähän iisimmin ( sitä alkoholia siis:) omilla reissuillani, mutta hauskaa oli kyllä miullakin:)
Kyllä sitä pitää välillä vetääkin överiksi;) Hyvä biisivalinta siulla:)

Outi kirjoitti...

Mä voin hyvin kuvitella kuinka olet Hannele siellä innoissasi karaokea laulanut ja puhunut vierailla kielillä!! Et sentään laulanut ruotsiksi.

Ja epäilen että Kaitsullakin suhisi S aikas mukavasti!

Kyllä tuo "vanhat" jaksaa! Ei tälläinen kloppi vaan jaksaisi!